Saturday, June 11, 2011

HOYEAHHHH. DAPAT MASUK MAJALAH 3 YANG DIIDAMKAN (OVER)

Assalamualaikum..

Hoyeah2 ! Akhirnya keluar jugak kat tibi. Ingatkan semua tu omongan kosong. Okey2 aku dah bajet artis ni, padehal muke aku secoit je, urmmm jadi la, terbongkok2 aku jadi camerawoman. Sadis T___T

Nama mak abah aku dia sebut, tapi salah eja pulak, muke langsung lah tak keluar kan..hape lah. tuan tanah patut diberi kehormatan. haha
muke abang aku lah yang tak boleh tahan, banyak pulak tuh. grrrr
Aku? Terbongkok2 cari angle yg cantik utk snap gambar.  Apakah ?

Penat tau posing banyak2 depan kamera besar gedabak tu. Ciss, sekali banyak reporter tu edit. Arghhh.
Haha. Makcik ketutat, tahniah lakonan anda menjadi, menyapu batu, bukan sampah dedaun T__T

Maka untunglah sekalian penduduk DESA TEMU JODOH.
Kami generasi ke-2 turut berbangga. (tetiba jadi skema)

Terima kasih Majalah 3 ;')

No comments:

Post a Comment