Wednesday, August 3, 2011

ONE DAY VACATION PART 1

Assalamualaikum..

Di sini, saya selaku penyimpan mohor-mohor di raja, ingin merakamkan sejuta kemaafan kepada blog picisan ini kerana tidak dapat memberikan kasih sayang yang tak berbelah bagi seperti yang dijanjikan sebelum ini. *terus nyanyi lagu aishah*..hati membeku....(apakah??)

Seperti yang anda sedia maklum, tugas saya sebagai seorang pelajar amatlah membataskan saya untuk terus melibatkan diri atau dengan bahasa saintifiknya menjembloskan diri secara terus di alam maya kerana ia akan membuatkan saya terus ke kancah alpa. Maka adalah lebih baik saya menjauhkan diri agar saya tak terkena sindrom yang sangat mentakutkan ini. 

Di kesempatan ini juga saya dengan serela, seikhlas, tulus sedalam dalamnya ingin menebus segala kesilapan saya dengan membalas dendam mengupdate secara rakus, pukal dan terdesaknya  mengimbas kembali apa yang telah terjadi sepanjang saya bergelar sem 5 ini... wOwowow! Tapi memang tak muat lah kan kalau nak diceritakan semua.. T___T

(amacam ayat aku ? kalah cikgu Bm yang bernama Rogayah binti Kassim Helsinki. amek kawwww)

Okey lets change the topic !

Biar gambar mengungkap segalanya ..












Dekat mana lagi kan kalau tak Melaka .. nama je study kat melaka hampir 3 tahun, tapi tak sempat pun nak teroka dengan lebih jauh lagi, so, plan nak pegi ronggeng2 ni pun on the spot tapi tak cukup 6 orang..sadis sungguh.. 

p/s ; Akan bersambung di kemudian hari and selamat berpuasa semua walaupun memang dah terlambat sangat nak wish T___T.. Beramal ibadatlah di bulan yang mulia ni yer rakan2, sebab time ni la takde lagi setan berjoget berdansa keriangan, ;p





2 comments:

  1. Haha ayat tak boleh nak sastera lagi ke.

    Wah best jalan2. Tapi kesian kat kapal tu "tutup sementara. takde elektrik" haha.

    ReplyDelete
  2. depan tu ade kebakaran bangunan mne ntah, tu yg effect kt kapal tu, rugi tak dpt masuk, da la de ekon =,='

    ReplyDelete