Saturday, September 3, 2011

CAHAYA AIDILFITRI ;) EHEM !

Assalamualaikum..

Hye..siapa yang baca nih mesti dah agak kan aku nak bercerita pasal apa kan (bercerita lah sangat). Meh aku jamah mata korang dengan gambar2 yang sungguh menjengkelkan pelusuk alam..

Takde gambar, takde lah raya kan ? (mazhab mana entah aku ikut nih)

Eh eh, tapi kenapa aku rasa aku macam takde perasaan je untuk beraya pada tahun ni ?

Tapi dan tapi lagi, alhamdulillah, ingatkan bila dah besar panjang kemain, duit raya makin cetek, rupanya semakin menggunung mengalahkan ladang gandum ^^ ;p

Apa ertinya raya tanpa kemaafan kan? haha, tapi gambar bermaafan pun takde sebab malu eh aku mintak maaf lepastu tanya abah duit raya takde ke sambil ketawa terbahak bahak, nampak nau tak ikhlas kan nyah ?

Okeylah malas nak membuang masa lagi. Mempersembahkan !

Okey ! Snap ;)

Candid yang kononnya candid ..haha

Okey dah cukup 3 kali sebab abah aku dah senyum ;')
Sepatutnya ahli semakin bertambah, tetapi seruan kerja didahulukan (ayat kau nok....)
Abang aku pulak beraya di rumah mertua, tu yang tak cukup korem..

(Tak macam besar gedabak pulak aku tempek kan ;p)

Masa untuk bersama kengkawan pulak..

Kecik pun dah cukup kan..

Eh cantik sungguh bakul tersebut... (tak payah nak tersebut sgt eh)


Model jalanan ~

Eika..kenapa kau pandang camera ??

Pose tak boleh belah-belah..

Percaya umur diorang 12 tahun?  =p

Tetiba jadi ibu penyayang..

Aku dah tak tau nak rotate, terimalah dengan hati terbuka ;p

Peace yaww !

Bagus ! Peace lah korang, orang lain pegi solat Jumaat, kita ni lepak rumah dia tak reti2 nak pulang ke pangkal jalan~

Tertonggeng2 kau nak tunjuk pose terbaik ! (lah sangat ~~) =p

Salam rantauan dari kami dari University of Edinburg (tetiba)

That's all for now, panjang umur kita jumpa lagi,
Wak Sarip wak Roslan,
Selamat jalan ...














Eh ada lagi, Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan batin juga, okey lah..meh cium sikit~

















1 comment: