Wednesday, February 22, 2012

Baucer 1 Malaysia.

Assalamualaikum..

Mari bicara pasal baucer. Anyone dah pulun habis ke baucer masing2 ? Saya punya tak habis lagi, baki rm50 masih tak tau nak belanja apa. So inilah hasil yang baru saya kutip...hewhewhew (terasa sungguh cool ketawa seperti ini)..

Maka bermulalah episod fresh graduate (ehem) menghabiskan masanya bermarathon mengais buku ini sementara beliau diterima bekerja (insyaallah)


Juga dapat mengumpul hasil tangkapan yang memberangsangkan seterusnya meningkatkan koleksinya ituuuu...

Ini sahaja yang dapat saya titipkan kepada anda semua. Melihat keadaan line broadband saya yang seakan2 menghina saya oh lihat sahaja tahap pecutan dia sungguh memberangsangkan (sangat!) , jadi saya rasa seakan diri ini tercabar lantas memutuskan sampai di sini sahaja sempat kuutus surat padamu wahai kekasih.

Izinkan aku mengundur diri di malam yang pekat ini. Assalamualaikum ;)

No comments:

Post a Comment