Thursday, August 9, 2012

Bila dah dewasa

Assalamualaikum.

Selamat berpuasa di bulan ramadhan :) Dah masuk dalam hari2 kesepuluh terakhir kan ? Sekejap je rasa. Amal ibadah bertambah ? Masih konsisten dengan terawikh ? Sobsob tahun ni memang fully tak dapat buat terawikh sebab balik kerja dah pukul 10 malam orang dah balik terawikh, Jeles sangat tengok orang lain berpusu-pusu kumpul bonus akhirat insyaallah..Ya Allah mudah2an masih ada lagi peluang untuk tahun hadapan :)

Dah beli baju raya ? Kuih raya ?(macam mak mak pulak). Okey pilu lagi. Baju-baju tahun ni tak berkenan pada pandangan aku. Ada yang cantik-cantik tapi harga pulak tak memikat hati :p ..Lastly aku pilih untuk tak beli baju raya hooreeeyy. Jimat di situ. Ya Allah tegarkan hati aku untuk berjimat kali ni :D..Banyaknya nak guna duit T__T. Guna baju Malam Pragraduan je sudahh. Masih meletup kau jah ! Tudung baru yang penting belingbeling kau tengok pun naik pitam. 

Raya ni kena bagi duit raya kat anak2 buah aku sekali adehh sebab mase newborn dulu aku tak bagi hadiah apa pun. Adik aku sekali ah cukup la dia tu bagi rm10 haha kau kan kaya dari aku. (Padahal hutang keliling pinggang dengan dia)

Checklist untuk UMT. Tak siap lagi untuk dokumen-dokumen penting contohnya medical check up. Nasib baik murah je buat kat swasta at least tak sampai rm100 (T__T) Malas okey nak buat kat Government lambat. wekwekwek. Owh btw baru aku tahu kalau buat mc tak bole time datang bulan. Aku dah tak ingat apa nurse tu bagitahu kenapa sebab aku dah diambang (??) pintu keluar klinik. Bila google, banyak pulak keluar ujian air kencing untuk kehamilan. (Apakah ??) Lain kali la nok aku search lagi. Malam dah larut. Alasan bagi munasarawak sikit boleh ?

P/S : Harini rabak mata aku tahan ngantuk. Sampai sakit kepala. Pelik tak ? Ada lah dalam 2 jam, masuk fitting room tidur kejap. Sampai sekarang tak hilang-hilang lagi. Jarang betul aku sakit kepala, sekali kena amik kau tak henti-henti. Nak makan pun tak selera (amboii nasi ayam free membukit, malam lagi makan nasi putih ayam black pepper pun boleh kata tak berselera ye ??).. 




No comments:

Post a Comment