Saturday, May 21, 2011

SEDU

Macam mana nak hilangkan sedu ek ? Penat la weh. Selalu  aku kena sedu ni kalau terlampau banyak ketawa. Aik? Hari ni aku ada ketawa ke ?

Masa nak mandi, time tu lah sedu datang menjelma. Orang kata kena buat orang yang sedu tu terkejut. Haihh..penat taw aku buat-buat terkejut kat dalam toilet tadi. Even buat terkejut sendiri -.-'

Takkan aku nak terpekik terlolong panggil seisi rumah aku lalu suruh mereka memeranjatkan aku ? Macam perbuatan abnormal je~

Lebih sepuluh kali aku tersedu. Memang seksa. Nasib lah kat dalam toilet je. Kalau kat luar lah kan, hilang kemachoan aq >.<

Blurp blurp blurp................

3 comments:

  1. tuh tande nk membesar la...hehe..die da besar la sekarang...

    ReplyDelete
  2. law dlu aku kecik2 mak aku amek scebis kerts rendam dlm air tmpl kt dahi.law kecik2 nmpk la comel, law da besar...haha..cm sewel lak

    ReplyDelete