Saturday, October 1, 2011

Ketika Malam

Assalamualaikum.

Hye. Akhirnya aku kembali ke pentas pemblogan ! 

Maklumlah sudah lama berkecimpung dalam industri seni, mak takde masa nak update blog, tak gitu nok ?

Industri seni ? Bila masa kau mula berjinak2 ni ? Ada ke producer nak ambil kau berlakon ? menyanyi ? berdansa ? 

Oh jawapan nya terlalu membuatkan anda akan berasa cepu cemas. Jadi saya mengambil keputusan untuk tidak memberitahunya okey. Takut pulak KIAH PROPA muncul kat belog aku nih, naya kau ! (okey. dah penat menipu ;p)

Mari i nyatakan sebab-sebab ketidakhupdatean blog picisan ini *tersipu malu*
  1. Sem 5 yang horror. (bak kata Juwana kan ? )
  2. Kalau dah horror, subjek pun mestilah menggerunkan.
  3. Justeru si pelajar juga berasa gerun untuk belajar.
  4. Sampai satu masa si pelajar ni berasa mahu berhenti sahaja dari semua ini. Tapi niat tidak boleh menghalalkan cara kan?
  5. Adakalanya serasa menjadi pesakit mental cuma seketika. Tapi keadaan kembali normal dengan adanya rakan-rakan di sisi.
  6. Di saat kita belajar bersama-sama, stay up sampai tak tido walhal esok kelas pukul 8,
  7. Makan sepinggan, semangkuk, sesudu gerepu, sebantal setoto, bedtime story, ehem !
  8. Jadi bila dibelek-belek masa untuk berblog dengan masa untuk belajar amatlah jurang bezanya. Tentulah aku memilih belajar sebagai keutamaan..(aku berblog pun bukan dapat duit. Owh humblenyaaaa ;p)


Masa , sila tunggu saya. Tak terkejar. Langkah saya terlalu perlahan.
Teman. Pimpin tangan saya. Bawa saya bersama gapai masa bersama impian ;)
Saya tak boleh hidup bersendirian.
Saya perlukan tempat sandaran.
Siapa lagi kalau bukan kamu semua kan ?

No comments:

Post a Comment