Saturday, October 29, 2011

My First Baby ;')

Assalamualaikum..

Hehe..Bertemu lagi kita pada cuaca yang samar2 tak berbalam sangat. 
Terima kasih yang tidak terhingga di atas ucapan2 tahniah ke atas kelahiran anak ini =p
Penat saya menggendong perut ke hulu ke hilir. Akhirnya ia keluar dengan selamat. Taraaa ! Keluar sudah anak orang. Comel ! 

*Tetiba pipiku terasa dilempang*. Dah puas merepek ?

Untuk makluman semua (perlu ke), kakakku baru melahirkan anaknya yang sulung (pasti lepasni ada lagi kan ;p)  so, aku pun secara tak langsung bertukar gelaran jadi 'ahkakkkk'..(tak nak sedarkan diri sudah menjadi auntie)..mak ku dan bapak aku pun seterusnya menjadi eyang dan kakek ! Omomomomo ;p
Sungguh omel kan bunyinya >.<

Danish Iqbal bin Mohamad Faridz ! Akhirnya pada 25 Oktober 2011 keluar dari perut ibu setelah berbulan lamanya ! Alhamdulillah...dah masuk hari ke-5. Sekejap je masa berlalu. Tahun depan dapat kawan baru lagi..hihi..


Best kan kalau jadi baby. Bole tido selalu ;p


"Kecik je kan ?". Dialog bersama kakak. Dia menjawab, "Kecik ? Tapi nak keluarkan tu Allah je yang tau",.Oke aku terus tertelan air liur basi.



 more



and more ;)


His mom and dad ;) 





p/s ; Semoga dengan kelahiran baby ni dapat membawa kebahagiaan semua insyaallah ;)


1 comment:

  1. best nyeeee dapat baby..tetibe nak baby pulak..hahaha...cute gile danish ni!!!geram aku..nak tiiuuumm2 pipi dyeeee!!!

    ReplyDelete