Wednesday, December 7, 2011

Allah Sayang Dia ;)

Assalamualaikum..

Tadi mula-mula on fb, terus keluar kat wall, Fiza dah kehilangan ayah. Fiza, aku harap kau  bersabar dengan dugaan yang Allah turunkan. Aku tak tau situasi aku kalau berada di tempat kau, tapi aku tau kau kuat, kan Allah akan turunkan dugaan terhadap hambanya yang mampu memikulnya. Kau ada mak, abang2 kau, kitorang, jangan rasa diri keseorangan tau. Alfatihah untuk arwah ayah kau. Moga ditempatkan dalam kalangan hamba Allah yang soleh dan moga Allah merahmati roh arwah..

Sakit kau camne ? Dah pulih belum ? Aku selalu doakan yang terbaik untuk kau. Jangan putus asa okey ? Aku tau berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul, hanya doa yang mampu  aku titipkan, moga sem 6 ni kita jadi macam dulu, walaupun kita baru kenal masa sem 1, tapi aku dah rasa kita semua dah macam adik beradik, hilang seorang, rasa tak lengkap.

Be strong Fiza, I know u can !

2 comments:

  1. betul tu...kitorang sume sayang kan kau fiza...be strong ok... =")

    ReplyDelete
  2. yes..thats truE pZA.... if u strOng..! ALLAH PASTI meRAHMAti Hidup MU.........
    dont GiPpp BAbb....=)

    ReplyDelete