Monday, December 5, 2011

PERFUMES FARM CONTEST | Month November

Assalamualaikum.. 

i dapat tag u ! dah lama kot tak join contest2 segala.



Tiba-tiba tercetus idea nak buat gaya camni =.=
Tengok kaki tengok tangan.
Memories. 

Kenapa aku nak sangat join ini contest ? Of course nak menang ! eheh..
Dah lama sangat badan aku ni tak bersembur perfume (fact !)
Aku teringat member aku pernah cerita dia pun pernah guna perfume farm ni, bau nya pun mantap ! 
Kekal lama. Tak rugi pun bila memakainya. Anda-anda semua pasti akan merasa "eh remaja sungguh aku nih, feminin anggun meletup". Sesekali aku pun nak merasa (hehe). Kalau menang ni, memang rasa wow ! bertuahnya aku.
Memandangkan sekarang pun tengah cuti sem, poket pun semakin semput, nak belanja sakan pun kena fikir 360 darjah >.<

Kesimpulannya, siapa yang tanak wangi kan ? Mari ramai-ramai join contest ni, rush !




No comments:

Post a Comment