Saturday, December 3, 2011

Ayam Masak Poligami berlainan versi..

Assalamualaikum.

Hai orang kampung. Kembali lagi kita dalam rancangan "masterchef muda". Balik-balik entry pasal makanan. balik-balik makan balik balik makan !

Hey ! Sape yang tak suke makan tu memang tak reti menikmati hidup agaknye ;p

Memang la kan cuti duduk rumah nikmat menggunung dapat dikecapi. Malam tadi kan dahlah goreng pisang sendiri banyak pulak tuh, tengok warna keemasan setelah digoreng seterusnya makan sendiri tak bagi sesiapa pun join. Syurgaaaa betul . (ke, pelahap ?)

Semalam kan aku dah gebang aku nak masak something, akhirnya menjadi ! sebab tu aku nak hupdate. huehue.

Ayam masak Poligami. errr. jangan la sebut poligami banyak kali, cuba sebut ayam masak madu. Sedap je budak2 lelaki dengarkan ? Resipi macam biasa, cilok dekat link semalam. malas nak copy link lagi. HAHA. Pandai-pandai korang la~

Lebihkan cili kering untuk tambahkan rasa pedas yang mantap !

Kurangkan madu sekiranya anda tidak ingin 'menghinggapi' kencing manis ;p

Zoom lagi ! lagi dan lagi ! (oke penat .)




P/s ; Selesai sudah sesi menggebang ! =)

7 comments:

  1. Teliur la sey aku....tapi aku tak nak makan..sebab aku tau..mesti pedas nak MAMPOS!!!hhuuiisshhh

    ReplyDelete
  2. x pedas la. warna je merah. tp percayalah, rasa madu itu lebih enak ;)

    ReplyDelete
  3. Hi,

    Join Perfumes Farm Contest and stand a chance to win Fragrance Mist from Victoria's Secret. Join now!

    ReplyDelete
  4. fuhyoooo ~ nampak cm sedap . rase mesty lg sedap kann ? tp name dye paling sedap . poligami ~ haha

    ReplyDelete
  5. jangan sebut lagi. kang ade yg meroyan~

    ReplyDelete
  6. aduii apesal aku bukak blog kau pkul 12 pagi ni. menyesal! lapar wehhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete