Thursday, December 1, 2011

Cinta Puding Karamel Semanis Cinta...ehem !

Assalamualaikum.

Hai readers hai anonymous hai stalker ? haha. Nak bajet konon2 blog kegilaan ramai, bole ? ;p

Nothing much to say, to write or whatsoeva, and saja je nak bagitau aku dah buat apa yang terhajat dalam lubuk sanubari. Dah lama kot simpan hajat, akhirnya semalam terlaksana jugak, maka terhasillah Cinta Puding Karamel Pujaan Jejaka Malaya (???)

Semalam buat, harini baru boleh makan, saja nak seksa tekak sendiri, sampai termimpi2 mak !

Tekstur dah okey, tapi ada retak menanti belah pulak sebab tersalah telangkup kat dulang, takpe, cubaan pertama. ^^

Karamel agak cair sebab taknak terlalu pekat. Aku tak suka manis2 ni nok.

Eh eh apa yang bertaburan atas puding ittewww tu ? Saje je letak perisa tambahan, Puding Karamel bersalji Milo..haha. indah bukan? ;p

Nak resipi ? Aku taknak bagi, karang merapu je lebih. Nah ! Pergi Terjah Kakak Vanilla kita ni. Weh, masuk blog dia kena kuat iman, banyak godaan makanan. Hati2 ! haha

P/S ; Untuk esok pulak, makanan lain pulak yer aku persembahkan ! Kalau jadik aku hupdate, tak jadik, paham2 je la, sayonara ~ 

1 comment:

  1. wahhh!!!dah boleh dah buat untuk aku bila balik poli nanti...huhuhu

    ReplyDelete